December 17, 2012

Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Bloglist setahun dengan ciklaili.com? Mesti join ni! Actually, Me terjumpa dengan blog ciklaili ketika meng"google" ayat-ayat yang dapat membantu menhalau atau mencegah perkara-perkara macam sihir atau pun gangguan jin.


Eh, bukan Me yang terkena...tapi rakan di opis tempat Me kerja asyik diduga dengan gangguan jin dan sihir oleh seseorang. Jadi Me tolong2 carikan ayat yang beliau boleh amalkan. Sambil tu Me pun dapat tambah ilmu untuk diri sendiri juga.

Maka ter terteralah entri pertama yang menarik minat Me iaitu Ayat-Ayat Ruqyah. Bermula dari situ, satu-persatu post ciklaili Me korek dan baca. Banyak perkongsian yang menarik dan bermanfaat yang Me dapati.

Sambil membelek2 post Me terperasan di tab bawah header ciklaili ada tab Sertai Bloglist Setahun ciklaili.com. Lalu Me klik dan ternyata segmen ini menarik minat Me untuk join. Me harap ciklaili sudi terima penyertaan blog Me yang serba kekurangan ni. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang segmen ini klik lah link ini ---> Bloglist Setahun ciklaili.com    
  Salah satu entri ciklaili yang paling Me suka adalah Aktiviti Ayah Dan Anak, ringkas namun mampu membuatkan Me terfikir yang anak Me jarang ada aktiviti dengan bapa dia. Dengan Me pon jarang sebab anak2 lebih suka bersama Mak dan Ayah Me. Nampak macam anak-anak terutama Amela tak happy je dengan parents dia ni. Sob...sob.....T_T

Anyway ciklaili punya blog memang best bagi Me. And Me pon memang leka membelek-belek infomasi yang dikongsi oleh ciklaili. Keep it up, sis!

1 comment:

ciklaili said...

salam perkenalan dari ciklaili.com.

terima kasih kerana sudi join. semoga blog ini akan terus maju jaya di masa akan datang :)