October 16, 2013

pakej facial dan spa murah hanya RM38

sejak beberapa hari ini me amat-amat merasakan diri ini memerlukan sesi perwatan wajah yang kian kusam dan urutan memanjakan tubuh yang lesu. jadi me mula berkira2 untuk mencari salun dan spa yang ingin dikunjungi.

selalunya me memang suka pergi Tini Spa kerana ianya dekat dan servis pon memuaskan bagi me. cuma untuk bulan nie bajet me ciput. and nak ajak teman mesti lah nak bajet juga kan? sebab me and teman bukanlah banyak ringgit sangat hihihi.

so untuk reliasasikan keinginan berfacial dan berurut cara bajet makanya me pon mula menggodek groupon dan livingsocial. ini adalah dua website favourite bila me nak cari sesuatu yang lebih murah dari harga biasa.



hasil godekan akhirnya me jumpa satu pakej facial berserta urutan dan scrub yang boleh tahan murah harganya. hanya RM38 untuk ketiga2 servis tersebut! lokasinya di danau kota dan nama salun nya adalah suri permai.

mengikut pengalaman me ekspress atau normal facial biasanya berharga dalam lingkungan RM40. jadi dengan harga yang ditawarkan groupon RM38 untuk facial, urut dan skrub adalah amat berbaloi dibeli. paling murah me pernah beli untuk pakej facial dan urut adalah RM55 di tini spa. ini me beli di livingsocial dan me amat puas hati sebab turut dapat voucer RM50.

ok ini informasi tentang pakej facial + urut + skrub yang me beli di groupon.

***********************************************************************************
About This Deal
Obvious signs of stress include wall-punching, dessert binging, and furious quarrels with imaginary friends. Today’s Groupon simmers down with a 135-minute pamper package consisting of a full body massage and facial from Suri Permai in Kuala Lumpur. Choose from:
  • Package for 1 person for RM38 instead of RM363
  • Package for 2 people for RM68 instead of RM726 (only RM34 per person)

Package includes
  • 45-minute full body massage
    - Uses lemongrass essential oil
  • 45-minute body scrub and mask
  • 45-minute facial
    - Cleansing
    - Scrub
    - Steam
    - Extraction
    - Face massage
    - Moisturising mask application
    - Moisturiser and sunblock application





Suri Permai

The contemporary decor of the parlour welcomes patrons into its therapy zone of softly-lit corridors, bright walls, wooden floors and batik-covered beds as the cascading mini water feature soothes eyes and minds. Ensconced in Taman Danau Kota and located near KL Festival City, Suri Permai provides various beauty services including nail treatments, post natal services, hair packages and more. Patrons are recommended to wear loose-fitting clothes for after-treatment comfort, preferably batik skirts to blend in with the beds.
Phone: 03-4143 1070 / 017-201 0919 (Call 10am – 7pm daily)
Facebook:
 suripermai 
Business registration number:
 76270-M





4 comments:

Unknown said...

Mmg x de apa2 charge tambahan ke RM 38 tu? Bestnya. Ni promotion eh

Unknown said...

Mmg x de apa2 charge tambahan ke RM 38 tu? Bestnya. Ni promotion eh

Unknown said...

mmg xde tambahan n shahinaaz

Unknown said...

Sauna harga berapa ? Rm38 jugak ke camne ?