April 9, 2010

I Speak Very Well ??

Thank you. I appreciate it very much. Especially when it came out from someone in that position ^^. (Kembang jap la aku, haha)

But what i do is just trying my best, that all. Ye la, nak bercakap depan orang besar nie, mesti la terketar di buatnye. pulak tue speaking, speakang. Aku taram jer, buat2 konpiden... Anyway it's a new experience, walaupun before this dah pernah bercakap dpn tv, namun bila bcakap live dpn org lagi gerun rupanye...

I take the praise as a motivation for me. I have to proof them that i'm not good at talking only, but also can make the different they want. Ya Allah, tolonglah hamba mu ini. Permudahkanlah urusan kerjaku yang banyak cabaran ini... Lembutkanlah hati insan-insan tersebut agar mudah kami berurusan. Dan murahkan rezeki aku dan keluargaku.. Ameen.

No comments: