October 1, 2012

Yeay! Bole gak aku tengok online Adam dan Hawa :)

Akhirnya! Jumpa juga link video online Adam & Hawa nie.. nak donlod bole...nak tgk online terus pon bole. hoyea! (link website ada kat footer entry nie)

Syoknya je dengar kengkawan sumer bole layan adam & hawa kat astro kan. ini lah nasib orang yg takde astro T_T sumer citer org citer kat opis, kita dengar di angin lalu je laaa....



Pastu kita pon mula laa...sibuk online tenet and cari citer tu dalam youtube. bila takde dlm youtube mula laa selongkar mr.google minta bantuan semata2 nak updatekan diri dengan citer yg tak dpt di tengok kat astro. inilah nasib org takde astro T_T

Tapi takpe... saya takde astro tapi saya ada unifi. boleh tgk movie tanpa buffering. hehehehe.... so dgn happynya search laa episod episod adam dan hawa yang lalu. tapi susah sgt nk cari yg betol website nya boleh tgk citernya...

At last terserempak dengan website kepala bergetar (terima kasih bang, saya bole tgk gak citer nie ^_*). ada memacam citer dalam tu :) happy sebab semua episod pon ada. malah dapt tgk citer lain yg sebelum nie den tak sempat nk tgk ending nya hihihi... macam library movie jer.....

So sebab den nak google or nk selongkar dlm web tu pon sampai sesat kengkadang, makanya den tempek je laa webpagenya sentiasa updatekan episod ceritu adam & hawa yg digemari tu kat sini..... senang nk tgk je den klik dari sini hehehe...

Anyway dulu den baca novel adam dan hawa mmg best. now drama dia pon baru tgk setakat episod 13 pon best gak nih. huuu, banyak tu episod dia ada berpuluh2 episod. hmmm amik masa brapa bulan citer nie akan habis ek? (nie laa antara novel kegemaran saya ^_^)



tapi saya mmg suka aaron aziz kalu berlakon. tergoda mak ^_^ histeria kalo tgk gaya gelenyar dia hikhikhik :P




So, mari laa kita tengok sesama online citer Adam dan Hawa nie yea :)
Link website yang ada online video Adam dan Hawa: Adam dan Hawa

No comments: